jeyna

Direktlänk till inlägg 12 december 2010

Trötter :(

Av Jane - 12 december 2010 16:48

Då har även denna dagen sprungit iväg, känns som jag skulle kunna sova i hundra år. Något som inte stämmer i kroppen. Så seg att allt går i slowmotion. Men tar man prover så syns det inget, så man e väl psykiskt uttröttad av allt som händer runtomkring. Efter vi lämnat Melissas kompis hos sin mamma, så tog vi även idag en sväng till pulkabacken. men denna gången åkte jag inte för Giza va med    Så Melissa åkte bland de andra barnen, och Giza fick springa lös en sväng bort. Upptäckte för en timme sen att Melissa inte är pigg. Troligtvis maginfluensa. (som om vi inte varit hemma tillräckligt från jobb och skola.)  Blir så trött. Men livet innebär att få små överraskningar   Nu blir det att ställa sig i en het dusch och spola bort känslan av bekymmer. Sen slå rekord i Robot Unicorn Attack (Heavy Metal)!!!  

 
 
mette med flock

mette med flock

12 december 2010 17:49

Mysigt....maginfluensa.. Ni får inte komma hit! Men du, öka storleken på texten. Tänk på att jag är halvblind

http://www.flocken.bloggplatsen.se

Jane

12 december 2010 22:49

Är ju inte säker. hon har ju så lika symptom med sin vanliga magåkomma. så fort det skiljer något, så tror man att det är influensa. men är det lugnt inatt och imorrn bitti, så utesluter jag Maginfluensa... haha Jag ökar väl texten en storlek större ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jane - 8 juni 2011 15:00

Det börjar kännas som en månadsblogg detta. Hur kan man glömma bort att man har en blogg, eller har jag så lite att skriva. Egentligen inte, det blir nog bara som det blir.    I allafall så har det varit grymt mycke med skolmöten, jobbmöten av olika ...

Av Jane - 1 maj 2011 22:13


Vem har makten över vem, egentligen???     (Goaste bilden just nu. hehe)  ...

Av Jane - 1 maj 2011 21:55

Fick veta förraveckan, att min dotter får extra simlektioner denna mån.   Det börjar på tisdag och kommer vara varje tisdag (4 ggr) Hoppas det tar sig denna gången, för är hon inte motiverad, så funkar ingenting. Skulle verkligen behövas, då vi redan...

Av Jane - 1 maj 2011 20:59

Goderafton mina bäste herrar och fruer    Då va det dags igen att få tummen ur arslet och blogga lite igen. Snacka om att inte varit motiverad alls. Detta får inte fortsätta. Skaffade jag en blogg så kan jag lika gärna använda den    Mycket har hänt ...

Av Jane - 27 februari 2011 22:15

Så var ännu en jobb-helg gjord. Men det har flytit på otroligt bra denna gången. Har visserligen varit trött som vanligt, men ända haft ett glatt humör och mitt vanliga lugn inom mig. Giza har varit hos extramatte denna helgen. Hon kom fram till att ...

Ovido - Quiz & Flashcards