jeyna

Alla inlägg den 29 december 2010

Av Jane - 29 december 2010 18:52

Har inte känt mig som en bra kompis på ett par dagar nu. Inte orkat umgås med någon. Trött i kroppen och känns ovanligt surt.   Det är något som smyger i min kropp. Kan bara inte sätta ord på vad det är. (sömnbesvär vet jag, men det brukar kännas annorlunda) Men som tur e det fler som mår piss, mer än jag. Inget positivt tänkande, men man behöver iallafall inte känna sig ensam om det då. Mellan raderna äter jag en uppvärmd burk ravioli med tomatsallad till, (vatten, olja, dressingpulver, rödlök och tomater i) för att jag inte känner för att göra en klassisk middag när jag e hemma själv. Innan jag klev in här, var jag ute med Giza i ca 2 timmar. Behövde rensa hjärnan och röra på mig ordentligt.   För annars blir jag bara le eller irriterad på allt. Hade gärna sovit bort hela dagen, men nu får man tänka positivt och städa upp här istället. Så när vi "hörs"igen, är det nystädat. Hej hej!  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards