jeyna

Alla inlägg den 27 december 2010

Av Jane - 27 december 2010 22:56

Idag har man jobbat och stått i. och vid kl.10 blev jag rejält stressad på jobbet, då Melissas farbror skickade ett mess, med: " Melissa var ledsen sent igår kväll och i morse, hon sa att hon saknar sin mamma, jobbar du eller kan vi komma förbi en sväng? " Fick sätta en tid vid kl.14 så att jag visste att jag hann hem, då jag även skulle göra ärenden åt morfar. Så vi löste det som så att farbrodern fick ta me sig barnen på fika och jag fick krama om min dotter och säga att jag saknat henne oxå.   Sen var det lugnt med oss båda igen. (Är verkligen inte kul att veta att hon gråter om kvällarna när hon ska sova och inte säger något förrän dagen efter)   Tiden springer på och snart är vi med om år 2011 oxå. Slår vad om att minst 2/3 av Sveriges befolkning kommer må uselt dagen efter. Men inte jag inte. Kommer fira nyårshelgen med mina kära pensionärer, då jag jobbar hela helgen.    Och Giza, hon får tillbringa en stund av nyårsafton med pojkvännen Axel och hans familj.  Myspysfaktor. Hehe...   Nu får jag snart märken i facet av tangenterna, så godnatt alla bloggare.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards