jeyna

Alla inlägg den 23 december 2010

Av Jane - 23 december 2010 20:52

Vilken dagjävel! Vaknade imorse med en grym förkylning, huvudvärk, feber, halsont, näsa som rinner. Ja hela kitet.   Hela dagen har varit upp och ner. Ingen redig tankegång, utan alla sysslor blev väl någorlunda gjorda iaf. Giza fick följa med mig och posta ett brev idag, och naturligtvis skulle hon börja dra som en tok. En hanhund dök upp bakom en snövall och jag hamnade i vallen. Giza viftade så glatt på svansen efter det. (säkert skadeglädje från hennes sida) Ja, dessa djur säger jag bara.   Skulle ha jobbat imorgon och firat jul på jobbet. typiskt att man får vara hemma nu, men förhoppningsvis blir jag så pass pigg att jag kan ta mig till Mette och hennes familj på kvällen. Något roligt måste jag väl få??? Och slippa sitta i min ensamhet och yra!    Igår tog jag några fina bebismage-bilder på min syster, som ni ska får titta på nedan. Man längtar allt efter en liten ibland. Men så vet man hur mycke mer jobb det blir. så då låter man bli.haha Nu är det dags att gå ut med Giza för kvällen och sen blir det en mugg glögg, för att sedan vidare till drömmarnas land. Sov gott och om ca 2½ timme är det GOD JUL!!!


OBS.Se fotot i mitten, där ligger fostret på vänster sida   


          Från vänster                           Framifrån                      Från höger  (stolt mor)

  (Beräknat mellan 27 feb-1mars)   




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards