jeyna

Alla inlägg den 28 december 2010

Av Jane - 28 december 2010 23:07

Då ska vi se vad jag kan ha på hjärtat ikväll. Har varit otroligt mycket att göra på jobbet idag, så man känner sig sliten som en avdankad gnu. Sitter just nu och lyssnar nostalgiskt på spotify. Gamla godingar som man växte upp med, Scorpions, Gary Moore,Vince Neil (Mötley crüe) osv....   Köpte mig en dvdfilm idag oxå. vilket klipp: 19,50 kr. Den innehåller 2 filmer: Night of the living dead och Freeway. Så får bli en titt på de imorgon då jag e ledig. Funderar på att tvätta oxå, men tvättkassen e ju inte full än. hmm... Får tänka över det. Haha. Tog och gjorde mig ett par räkbaguetter tidigare ikväll. Gott som fan, men kommer troligtvis må   då jag ätit för många. Men man lever bara en gång, så varför inte njuta innan man mår pyton. Hehe. Nu får det bli lite Reign of blood innan man lägger sig. (fixerad vid vampyr-spel)   Hej hopp, gummi -----. Haha


Motley Crue – Girls, Girls, Girls

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards