jeyna

Direktlänk till inlägg 20 januari 2011

Huvudvärk!

Av Jane - 20 januari 2011 23:34

Denna härliga huvudvärk. Sen i tisdags har det gnagt i hjärnan på mig. Man blir så le på att. Men nu ska man jobba hela helgen, så då ska det nog gå bra. Verkar som att värken håller sig mer i schack när man jobbar.  Och småstunder ska Giza vara hos sin extramatte, så länge hon orkar  med henne. Tänker på dig, vännen. Det vet du!!! Får ta och krama om mina sköna kuddar strax. så man orkar upp för att väcka Melissa och gå ut på promenad med hunden imorrn. Nu är min syster gången 34 + 2. Så nu går det fort. Är jag redo att bli moster gånger 2? Jajamen, ska bli så roligt, så   Min svåger måste messa mig när ungen e ute, annars får han ett kok stryk.    Nu är det godnatt från fam. Carlsson/Hellberg.   

 
 
mette med flock

mette med flock

21 januari 2011 09:39

Mattis blev så glad när jag sa att Giza skulle vara här lite i helgen. Då skulle vi kolla på film. Så kanske hon får stanna över natten iaf.

http://www.flocken.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

21 januari 2011 17:00

Ja det går fort.. hon är lite nervig nu. hihi! Men jag tycker oxå det ska bli jätte skoj. Kram

http://www.malabuz.blogg.se

 
Jessica

Jessica

21 januari 2011 23:48

det är bara ¨hålla ut:) ja, nu är det inte långt kvar.. 4 veckor:) kan komma när som:) är skit nervös... din svåger lär få höra väldigt mycke av mig om inte annat på förlossningen.. stackarn.. tycker nästan lite synd om han..;) men han har ju satt mig i denna sitsen;) längtar efter den lille busen som ligger här i min magen:) men jag kan lova dig att han kommer messa dig annars får han stryk av mig iså fall;) kramizar älskar dig syrran<3

http://ovesjessica.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jane - 8 juni 2011 15:00

Det börjar kännas som en månadsblogg detta. Hur kan man glömma bort att man har en blogg, eller har jag så lite att skriva. Egentligen inte, det blir nog bara som det blir.    I allafall så har det varit grymt mycke med skolmöten, jobbmöten av olika ...

Av Jane - 1 maj 2011 22:13


Vem har makten över vem, egentligen???     (Goaste bilden just nu. hehe)  ...

Av Jane - 1 maj 2011 21:55

Fick veta förraveckan, att min dotter får extra simlektioner denna mån.   Det börjar på tisdag och kommer vara varje tisdag (4 ggr) Hoppas det tar sig denna gången, för är hon inte motiverad, så funkar ingenting. Skulle verkligen behövas, då vi redan...

Av Jane - 1 maj 2011 20:59

Goderafton mina bäste herrar och fruer    Då va det dags igen att få tummen ur arslet och blogga lite igen. Snacka om att inte varit motiverad alls. Detta får inte fortsätta. Skaffade jag en blogg så kan jag lika gärna använda den    Mycket har hänt ...

Av Jane - 27 februari 2011 22:15

Så var ännu en jobb-helg gjord. Men det har flytit på otroligt bra denna gången. Har visserligen varit trött som vanligt, men ända haft ett glatt humör och mitt vanliga lugn inom mig. Giza har varit hos extramatte denna helgen. Hon kom fram till att ...

Presentation


Här är jag och min dotter

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards