jeyna

Alla inlägg den 22 december 2010

Av Jane - 22 december 2010 16:11

Självklart försov jag mig som vanligt, när jag skulle vara hundvakt!   Min syster vaknade till ordentligt av en stor framfusig hund (Axel). Trodde hon skulle göra ner sig, haha. Kom överens med Axels matte igår, att medans hon jobbar, får han vara här och slipper sitta i hundgården i den isande kylan. (pga risken för köldkramp) Så Giza fick ha sin pojkvän hos sig ett par timmar.    Bara för att min syster sov över tills idag, så va hennes bebis i magen bara fööööör lugn. fick bara känna som en bubbla typ (snorunge till att sova när han/hon är på besök hos moster.) oförskämt, hmpf!!!  Mamma och bror min, va här en sväng efter att både axel och jessica åkt hem. De hade med sig julklappar: handdukar och kinaschack-spel och pyssellåda   Vi tackar,vi !!!  Ikväll blir det ev. att dra till Mette, med Giza. Om jag bara orkar. Huvudet sitter löst känns det som. Får vila en stund så kanske det lugnar sig i knoppen, haha

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards