jeyna

Alla inlägg den 18 december 2010

Av Jane - 18 december 2010 21:46

Fattar inte hur man kan bli så le ibland. Ikväll kändes det som om alla krafter va slut och man bara gick som en zombie på jobbet. Ont i kroppen har man haft oxå. Vad motiverad man känner sig då va?   Behöver komma ifrån allt runt omkring tror jag. Kanske mitt liv är för stressigt just nu, och att resa iväg någonstans inte vore fel. (Jag som inte ens gillar att resa) Men man kan ju inte bara gå i samma tristess varje dag. Tur att jag har mina vänner som håller mig uppe och sysselsatt.  Imorgon jobbar jag iallafall sista turen för denna helgen och är ledig hela 3 dagar i rad. Välbehövligt med tanke på sömnbristen som varit oxå. Och jag hoppas inte behöva bråka med folk på ett bra tag igen. Det suger musten ur mig bokstavligt talat. Saknar allt min lilla Giza om kvällarna, ingen som slänger sig runt fötterna när jag kommer hem osv, men hon har det bra hos Plast-Matte hehe. Och imorrn kommer hon hem, och Melissa likaså. Melissa ska få sin julklapp på onsdag, för henne träffar jag ju inte på julafton, så vi får fira julafton innan julafton, haha. Puss och Kram och nyp i stjärten   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards