jeyna

Alla inlägg den 19 december 2010

Av Jane - 19 december 2010 22:00

Så va Helg-arbetet slut för denna gången.  Mina fötter har kolat vippen. Så jag är verkligen förtjänt av ett par dagars ledighet nu. Känner att kroppen fått vad den orkar med. pga sömnbrist och annat sket. Skulle kunna sova i hundra år, känns det som.    Melissa va nöjd med så gott som alla barnvakter som ställt upp i helgen. Tack till er alla tre. Likaså Giza var mycket nöjd med sin helg hos plast-matte, som även ställde upp för Melissa första kvällen.  Så härligt när alla är hemma och det finns tid i ett par dagar att umgås med dotter och djuren.    För det behöver vi. När det ändå kommit mer snö, så får vi göra lite snölyktor, änglar osv. Vad gör man inte för/med sin familj, även att man är så äckligt le på snön. Ett exempel på  skit-snön är:  Imorse när jag gick till jobbet, så var det dåligt plogat, så det va på minuten att jag hann, när jag skulle få rapport genom natten. Jag hade snoozat hur många gånger som helst.Och sen titta ut och se väglaget. usch säger jag bara. Det var bara att ploga fram genom snön i superfart. Snacka om träningsvärk i högra skinkan (jag vet,jag är skev)   Nu blir det att ta ut hunden för kvällen en sväng. och sen blir det att dra ett par timmerstockar...Zzzz....zzz...


Ett par trötta familjemedlemmar denna ljuva söndagskväll!!!



     


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards