jeyna

Alla inlägg den 12 december 2010

Av Jane - 12 december 2010 16:48

Då har även denna dagen sprungit iväg, känns som jag skulle kunna sova i hundra år. Något som inte stämmer i kroppen. Så seg att allt går i slowmotion. Men tar man prover så syns det inget, så man e väl psykiskt uttröttad av allt som händer runtomkring. Efter vi lämnat Melissas kompis hos sin mamma, så tog vi även idag en sväng till pulkabacken. men denna gången åkte jag inte för Giza va med    Så Melissa åkte bland de andra barnen, och Giza fick springa lös en sväng bort. Upptäckte för en timme sen att Melissa inte är pigg. Troligtvis maginfluensa. (som om vi inte varit hemma tillräckligt från jobb och skola.)  Blir så trött. Men livet innebär att få små överraskningar   Nu blir det att ställa sig i en het dusch och spola bort känslan av bekymmer. Sen slå rekord i Robot Unicorn Attack (Heavy Metal)!!!  

Av Jane - 12 december 2010 09:51

Kan det kännas värre än att vakna av dottern som är sur på katten och hennes kompis , spelandes på min gitarr? Godmorgon yxskaft ungefär.   Släpade mig ur sängen och plockade fram frukost och satte igång en barbiefilm. Gick ut med giza och sen la jag mig igen. Efter en timme gick man upp. (igen) Då ligger de och har somnat igen. helt otroligt. Jag fick iallafall en lugn eftermorgon. Hade velat se hur de reagerat om jag stått och spelat gitarr och skrikit på katten när de sov!   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards