jeyna

Alla inlägg den 20 december 2010

Av Jane - 20 december 2010 20:17

Då har jag bytt batterier i kameran igen efter 2 dagar och 15 korttagningar. Kommer bli fruktansvärt dyrt i drift att hålla på så här. Måtte det gå att använda uppladdningsbara istället. Annars kommer jag bli galen!!!    Här kommer några delar utav julgranen iallafall...





Bling-bling!          Halva julgranen   

   

Av Jane - 20 december 2010 15:42

Idag har det varit en lugn dag. sovit bort halva förmiddagen. Sen blev det till att städa mm, innan Melissa kom hem från skolan. Giza och jag har varit ute småstunder idag. Långpromenaden blev för en stund sen. Innan ikväll pratade Melissa och jag om julgran i år. Vi hade kommit överens om att inte ta ner den, eftersom hon ändå inte är hemma över julen. Men så sa hon: -Mamma, jag kanske vill hem på juldagen och då kan ju granen stå där och se fin ut. Så efter många om och men, så står nu granen i tv-rummet med en massa bling bling. Skulle ha lagt ut bilder på den tänkte jag, men kameran stänger av sig hela tiden. Så ni får väl fantisera så länge.Nu ska jag tjuvstarta julen med ris a la malta   hej...hopp...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards