jeyna

Alla inlägg den 14 januari 2011

Av Jane - 14 januari 2011 22:11

Ja då får jag väl ta och presentera mitt största intresse jag har och har haft sen jag var 5 år gammal. De ligger mig mycket varmt om hjärtat. Det ligger något respektfullt och spännande över dessa magnifika fiskar. Finns inte ord som räcker till, så här kommer det i bildform istället.  



        


Har 2 saker i livet som jag har lovat mig själv att genomföra, innan jag går bort. Och det är att se Metallica live och att få dyka med dessa godingar! Metallica var jag och såg sommaren 2009. En helt grym upplevelse!!!   Så nu återstår bara att få dyka med The Great Whites.    

Av Jane - 14 januari 2011 18:12

Så var det då helg igen. Ledig och så har man sin jädra lingonvecka. Men bland värken och de rikliga blödningarna så får man allt hitta på grejer så gott man kan. Har sorterat bland privata papper, städat, varit ute på lagom långa rundor med Giza osv. Finns ju inget mer jag kan göra ikväll. Hoppas man kan besöka en kompis imorgon, så helgen springer på lite. Funderar på att snart trimma av håret igen, för nu ser ja ut som ett fluffigt gosedjur i skallen. Ogräs säger jag bara, OGRÄS!!! Slut på ideer för ikväll så....hej hopp i löven, fem fingrar i röven.  


(Och så kunde jag inte låta bli att lägga upp en bild på Broderns senaste tatuering)


"Chelsea Smile" (ursprung från gruppen *Bring Me The Horizon*)

En grymt bra Musikgrupp   



Presentation


Här är jag och min dotter

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards