jeyna

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Jane - 6 januari 2011 03:23

Har varit dålig på att fullfölja mina plikter mot denna blogg. Hehe. Så då får man sitta här när man ändå lider av sömnlöshet! Vilken natt det blev igår.  Natten blev då inte som jag hade tänkt mig, med att nana kudden. Nej, den bestod av att torka spyor och diverse andra grejer.    Toarullen gick verkligen varm stup i kvarten. Hoppas, hoppas jag slipper den eländiga maginfluensan som min dotter har, för annars kreverar jag !!! Får ju panik när jag kräks. Gårdagen var lika jäklig med sjukan och jag led verkligen med Melissa.   Men inatt har hon kunnat sova hela tiden. Håller tummarna för att det vänder till det bättre nu. Hon har heller inte ont i magen längre.    Så till en riktigt skämmig sak. Visste att jag inte skulle kunna jobba igår morse. så jag hade mina tankar på att ringa och vabba under natten. (Vanligtvis ringer jag på morgonen.) Tror ni det blev av. Nej! torkade ju först upp allt det "mysiga" och sen självklart glömde jag bort att ringa. Strax därefter lade jag mig en stund, för att vila huvudet. INTE smart, då jag somnade och sov så hårt att jag varken hörde alarmet på mobilen eller ett X antal samtal från jobbet. Jag börjar kl 7.15 så det brukar vara smidigt att ringa vid halv 7. (Om man ringer på morgonen) Så var det oxå tänkt, ifall jag missade det under natten, men istället ringde jag vid 9.05 Det misstaget gör jag inte om igen. Både en uppläxning av min chef och att få veta hur oroliga alla varit på jobbet fick mig att må skitdåligt, så nej det utsätter jag mig aldrig mer för.   NU blir det en liten minirunda med Giza och sen sängen igen. Chillevippen och godnatt!  

Presentation


Här är jag och min dotter

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards