jeyna

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Jane - 9 februari 2011 18:53

 Igår kväll trodde jag att jag skulle smälla av. Började skratta för mig själv, då jag hör Melissa helt plötsligt börjar sjunga "Jag vill vara din, Margareta" I OPERAVERSION!!!  Ja kan bara beskriva det som en annorlunda händelse i hennes kommande musik-karriär. haha. Idag har jag inte varit på topp alls, feber och jävelskap i vägen för mig.      När Melissa kom hem från sina onsdagsaktiviteter idag sa hon till mig : "-Mamma,  du som är sjuk.  Jag tänkte bara ge dig de här. Det kanske är för tidigt, men här får du en alla   present."  Finns det något finare än när ens barn är givmild och inte bara ska ha och ska ha ,hela tiden? hehe. Min dotter ÄR hela min värld!!! Hon hade pysslat på sina aktiviteter och jag fick en nalle som höll i ett hjärta. och ett kort med *bling-bling* (enligt min egna beskrivning, men glitter var huvudingrediensen) Nu blir det att ta en het dusch och se om bihålorna öppnar sig något lättare. Täppt som en icke-sotad skorsten.

Presentation


Här är jag och min dotter

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards