jeyna

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Jane - 1 februari 2011 20:06

Jaha. Då har man varit på femtioelfte mötet genom skolan. De lär ju aldrig ta slut. Men vad gör man inte för sin dotters bästa och hennes skolgång. Att det alltid ska dra ut på tiden med allting vad gäller resurser i skolan.  Csn bråkar och jag har inte kunnat fylla på min mobil idag. Och ett huvud som inte är med på noterna  Nog med gnäll. Dagen har varit fartfylld med ärenden hit och dit, träning med hunden och nu ikväll har vi läst ut "Paddington på stationen". Lite nostalgi, eftersom man sj tittade på Björnen Paddington när man var liten.   Katten har fått knäppen och jagar ett påslakan, medans Giza sover lugnt. På fredag blir det ett besök hos tandläkaren, Jag kommer säkert skita på mig, eftersom jag har sån tandläkarskräck. JAG VILL INTE...Nu blir det te och ett par smörgåsrån innan sängen väntar på mig. hehe

Presentation


Här är jag och min dotter

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards