jeyna

Alla inlägg under juni 2011

Av Jane - 8 juni 2011 15:00

Det börjar kännas som en månadsblogg detta. Hur kan man glömma bort att man har en blogg, eller har jag så lite att skriva. Egentligen inte, det blir nog bara som det blir.    I allafall så har det varit grymt mycke med skolmöten, jobbmöten av olika anledningar. Men det som står i fokus nu, är att göra det bästa för min dotter och hennes skolsituation. Så hennes pappa och jag har nu godkänt att hon ska få gå i särklass. Hon behöver så pass mycket hjälp och den nuvarande skolan kan inte tillhandahålla all hjälp hon behöver. Så nu e det snabba ryck så kanske det kan bli en ny skolstart till hösten, i den nya skolan. Hon själv, ser fram emot att gå i en mycket mindre klass oxå, vilket har underlättat beslutet. Hoppas, hoppas.  Har en ny katt hemma oxå, Hon är här på prov, för att se om hon kan bo här tillsammans med min egna katt och hund. Än så länge bådar det gott, alla funkar på ett eller annat vis   Dags för lite matlagning nu, så ha det gott .....

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här är jag och min dotter

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards